GprlGfG6Gpr8TSG8Gfd9GUY7TY==

Memang Gila Tawaran 1 Juta Di Shopee.my Ni

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)


Memang Gila Tawaran 1 Juta Di Shopee.my Ni | Gilalah tajuk entry den ni 😁😁😁... Tapi memang betullah.. Apa yang MF nak kongsikan ni...

Bagi sesiapa biasa shopping online pasti tahu pasal shopee ni... Tapi ada lagi yang macam ragu nak membeli di shopee ni.. Macam MF dulu la.. Tapi jangan ragu... MF pernah beli sekali terus ketagih ok.. Dah setiap bulan membeli di shopee. 🤣🤣🤣.

Tapi berita yang MF nak kongsikan ni buat yang pernah dan tak pernah masuk website, MF sarankan jangan  buka dan masuk website Shopee.my selama seminggu ni... Iaitu dari tarikh 15 Januari hingga 24 Februari ni sebab nanti korang menangis tak dapat beli barang atau pun korang tak jadi kerja sebab mengadap shopee.com.my je.. 😆😆😆..



Shopee mengumumkan Kempen ‘Wang bersama Shopee’ sempena Tahun Baru Cina ini dengan macam-macam hadiah berjumlah lebih daripada RM1 juta untuk pengguna dan pembeli Shopee.my yang berlangsung selama 6 minggu ini akan bermula dari 15 Januari dan berakhir pada 25 Februari.

Shopee turut memperkenalkan permainan ‘Fortune Ang Pao’ yang menawarkan pelbagai hadiah berjumlah lebih RM1 juta untuk diberikan kepada pengguna dan pelanggan yang mengambil bahagian. Bermula 15 Januari hingga 23 Februari, kita boleh bermain permainan ini untuk memenangi Shopee Coins, baucar dan lebih 20,000 unit Tiket Emas (Golden Tickets) setiap hari. Setiap Tiket Emas merupakan cabutan bertuah kepada pengguna untuk memenangi hadiah termasuk jongkong emas bernilai lebih RM500 setiap satu, hadiah mingguan berbentuk wang tunai berjumlah RM1,500 dan hadiah utama berbentuk wang tunai berjumlah RM8,888 dan banyak lagi. Dah main dah tadi... Setiap hari biasanya dia bagi 1 token je.. Jadi try aje la tekan.. Biasa dok dapat tambah coin aje la.. Ok juga nanti boleh tebus barang... Kumpul je banyak-banyak.

Shocking Sale Shopee yang dijadualkan 5 kali sehari dengan hadiah tambahan menerusi permainan secara langsung di Facebook Rasmi Shopee. Biasa 3 kali je ni, 5 kali sehari... Memang rambang mata dan boleh rabak poket... Tapi masa nilah nak jimat bila beli online.

Banyak produk pilihan dari dari pelbagai kategori seperti produk Kesihatan & Kecantikan, Perhiasan & Perkakas Rumah, Fesyen, Barang Runcit, Permainan, Kanak-kanak & Bayi, Telefon Bimbit & Gajet dan macam-macam lagi untuk memenuhi keperluan setiap isi rumah ditawarkan di Shopee dengan lebih 60 jenama terkemuka termasuk PETRONAS, L’Oreal, OPPO, Super, Watsons,  Unilever, Tommee Tippee,  Photobook, dan Xixili melancarkan promosi dan potongan harga sehingga 90% ke atas pelbagai produk.

Menarik tak berita ni... Bagi yang kerja gomen, jangan lah berani masuk kalau tak jenuh... Dah la gaji bulan 1 dan 2 ni dekat-dekat... Tapi kalau boleh tahan nafsu dan Membeli dengan bijak, MF rasa inilah peluang terbaik untuk membeli belah di Shopee.my.

Buat masa ni, kita masuk layan Shocking Sale dulu, jika berkenan masuk la dalam troli dulu... Ada keperluan baru kita check out... Haha... Setakat ni dekat 200 barang dok dalam troli MF tu.. Haha.. Bila ada keperluan baru bayar yang perlu... Yang peram je kat situ.. Haha..

So, jika rasa berani nak dapatkan 1 juta di Shopee.my.. Jom install apps Shopee.my sekarang... Tapi mohon tahan nafsu ya... 😁😁😁

P/s: Setiap hari tekan sampul merah... Kumpul point je la setakat ni.. Takpe.. Nanti beli barang tebus banyak sikit... 😁

2Ulasan

  1. JM pelanggan tetap shoppe 😬😬 mmg x jadi keje arrr pasni..berita baik ni..skrg jgk bukak shopee 😬

    BalasPadam

Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^
P/s: KOMEN YANG MENGANDUNGI LINK/URL AKTIF TIDAK AKAN DIAPPROVE. TQ