18 Julai 2017

Roti Naik Harga?

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)


Roti Naik Harga? | Tadi kat tempat kerja ada rakan sekerja bagitau katanya roti naik harga... Terkejut... Hah! Naik? Ye ke.. tak tau pula... Padahal MF ni dok beli roti hari-hari... Terutamanya roti Gardenia... 

Mencari gali kat Google kesahihannya... Betul ke naik harga... Jumpa berita ini di Sinar Harian Online... 

Screenshot from Sinar Harian Online

Tanyakan suami, tak tau pula dia sebab belum beli roti yang terbaru ni... Roti 50gram tu jarang beli... Tu yang tak tau pula... 




Ini pula harga roti Gardenia yang dibeli sebelum ni... Hijau tu roti gandum, merah dan kuning roti putih biasa... Ha...a.. Ada perbandingan harga... Tapi tak sure Pula roti apa... Haha... Sebab lepas tanggalkan... Terbiar je label ni... Plastik roti disimpulkan aje... 

Apa pun... Nanti tengok semula lah.. betul ke naik harga... Itulah.. tau makan aje... Tak perasan pula bab harga... MF ni kalau bab makan jarang pula nak kira harga ... Tu yang tak kisah sangat pasal harga bab makan ni... Tambah pula kalau anak suka .. lagi lah tak kisah sangat tu .... 

2 ulasan:

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^