بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)


CPUV Nuffnang... yang sipi-sipi je ada ni... Hampir 5 bulan dah kumpul tabung ada la 200 ringgit... Tak banyak mana... target kali ni 1.5k baru nak cash out.. haha... bila tahun la capai ntah la.. 

Apa pun, masih ada walaupun tak banyak mana... 

Harap 2017 Nuffnang hulur la lebih sikit kat kami blogger yang tak glamer mana ni kan.. hari-hari update blog tau... untung nuffnang... Setakat ni.. tu lah 10 Dec CPUV yang akhir... Hari ni dah 17 Dec, takde lagi nak bertambah... Agaknya NUff pun terkesan dengan ekonomi Malaysia kan.. hmm... takpelah.. tabung Nuffnang ni bagus sebab duit takde depan mata yang boleh dicapai dengan tangan... jadi payah la nak habis... hehe... jadi, kita menabung je la.. terima kasih buat yang rajin dok tabung ke anak-anak MF ni ya... Alhamdulillah... moga lapang gak rezeki deme yang menabung tu ye... 

4 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Catat Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Terbaru Lebih lama