17 Julai 2016

15 Fakta Mengenai Orang Berdarah O!

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)

Jenis darah menentukan personaliti seseorang... Betul atau kebetulan... Tapi ini hanya kajian yang dijalankan... Dan ianya ada betul tak betulnya la kan....

Sekadar suka untuk berkongsi... Selain mengenal personaliti seseorang...

Dalam keluarga... Suami MF berdarah O.... Jika dulu dia seorang penderma darah tegar hingga dianugerahkan sijil khas tapi lepas kena makan ubat khas untuk redakan migrain... Terus dah tak boleh nak derma dah sekarang..

Apa pun Jom kita tengok personaliti orang berdarah O




Ada tak ciri-ciri ni pada anda atau orang yang anda kenal berdarah O? Kalau ada mungkin itu juga kebetulan... Mungkin juga ada kebenarannya...  Ini semua ketentuan Allah juga sebab Allah Yang menjadikan... 

Previous Post
Next Post
Related Posts

2 ulasan:

  1. Saya darah O+re ... Tak cukup darah meh ler cari saya...

    BalasPadam
  2. Terima kasih di atas perkongsian tentang sifat2 orang yang berdarah O. Ada yang betul dan ada yang tak seperti kata MF tu. ;)
    Berkenaan migrain yang dihidapi oleh suami MF tu cuba dapatkan makanan kesihatan iaitu Cellmaxx. Cubalah, insyaallah sembuh dan bolehla bersedekah darah lagi di masa depan.
    Sedekah/derma amalan mulia

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^