GprlGfG6Gpr8TSG8Gfd9GUY7TY==

[REVIEW] Baju Sokongan Tulang Belakag!

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)


Bagi yang biasa buat kerja, mesti tak senang duduk kan jika dok saja tanpa buat kerja... Macam tu lah rupanya suami MF ni... Dah terbiasa, sejak kecil dok buat kerja... Memang tak senang duduk kalau tak buat kerja kan.. Bila badan selalu bergerak... kurang ambil kalsium... akan menyebabkan sakit tulang juga kan... Tapi Suami MF ada sejarah hitam... Pernah terjatuh tangga kerana lantai tangga yang licin... Akibat kejadian tu, tulang belakang suami retak... dan kesannya masih terasa sampai sekarang. Selain tu, dia juga pernah jatuh masa main futsal dengan kengkawan dia...

Memang terkesan betul bila berlaku macam ni. Disebabkan agak terhad pergerakan dia nak buat kerja yang agak berat. Tapi satu hari, masa dok belek-belek facebook terjumpa satu produk yang membantu untuk orang yang aktif tapi terganggu akibat sakit belakang, sakit pinggang dan sakit tulang belakang.

Produk tu bukan ubat, jadi MF teruja juga bila suami tunjukkan tu... Iainya berupa baju sokongan tulang belakang. Tiada kesan sampingan pun.. Sebab baju tu tiada bahan apa-apa... Dengan harga promosi yang ditawarkan, MF beli baju untuk suami...


Dia cuba pakai setiap kali nak buat kerja berat seperti betulkan rumah, angkat barang. Masa pindah rumah dulu, baju tu banyak membantu dia mengangkat barang-barang yang berat. Bahkan nak mengecat atau berkebun pun dia pakai. Alhamdulillah, tak sakit lagi.. dan boleh buat kerja-kerja berat macam biasa.

Baju sokongan tulang belakang memang betul-betul membantu dan memberi harapan baru buat sesiapa yang aktif untuk kembali aktif bekerja.

Di sini, MF lampirkan sikit la, testimonial yang ada untuk buktikan bahawa baju ni membantu memberi sokongan kepada belakang dan pinggang. Bahkan pak cik yang dah bertongkat, boleh jalan laju dengan bantuan baju ni (insha Allah).



Seronok kan bila lihat dah tak sakit tu... walaupun nak kata sembuh lepas tu takde lah kan.. Tapi sekurang-kurangnya dengan ada baju tu, dapat la bantu dia buat kerja tanpa sakit-sakit belakang dan pinggang lagi... 

Sesiapa rasa nak belikan untuk ibu bapa atau suami/isteri boleh je search kat facebook tu... MF tak sertakan link sebab memang dah banyak yang jual kat facebook tu... Lagi pun review ni sebab nak share pengalaman MF dan suami sahaja, untuk banttu sesiapa yang ada masalah sakit pinggang dan tulang belakang. 

Semoga bermanfaat... 

2Ulasan

  1. terbaik ni utk asben aida.
    aida x bagi dia angkat brg berat.
    abg ipar aida, pernah masuk spital 4 mlm sebab cramp kat pinggang.
    angkat brg berat apa ntah dia sebelum tu.
    terus jadik cramp gitu tau. hu hu hu...

    BalasPadam

Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^
P/s: KOMEN YANG MENGANDUNGI LINK/URL AKTIF TIDAK AKAN DIAPPROVE. TQ