GuidePedia

7
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)


Kalau dah anak mak kan... Begitulah hasilnya... Kalau tak kuah tumpah ke nasi, ke mana lagi kan...

Tengah layan sukan sekolah pagi tadi, dapat Whatsapp dari en.somi...
Hasil kreativiti dia dan mak dia... Mak mentua MF la tu... Hehe...

Alter baju yang salah cetak tu dengan baju lain... Cantum dan jahit...

Maka jadilah baju lain...


Ni lah baju yang terhasil... 
Baju muslimah kanak-kanak... 

MF tengok pun teruja... 
Bakat tuh... Bila ntah nak menuntut ilmu menjahit dari mak mentua nih... Paling kurang dapat jahit baju sendiri ok la kan... Nak tempah dah makin mahal... 

Seronok je tengok orang jahit buat baju sendiri... Kita yang tak reti ni tengok je la... Tapi memang nak belajar juga satu hari nanti... Insha Allah... Moga diberi kesempatan itu.

Thanks for reading: Hasil Kekreatifan Dua Beranak!

Catat Ulasan

  1. boleh tahan jugak hasil tangan mak mertua sis dan suami hehe :)

    BalasPadam
  2. betul.. tempahan baju skarang makin mahal.. kdg baju raya lebih baik beli je, sbb hrga jauh lebih murah..

    BalasPadam
  3. eyja pon nak belajar menjahit. tapi xpernah nak isi borang belajar tu. haha

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah...kombinasi idea ya cikgu MF..

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

 
Top