Tak sedar pun esok gaji... Ingat minggu depan... Hehe... Alhamdulillah...

Insha Allah..  Tahun rasa tersenyum sikit tengok jadual gaji ni sebab takde gaji masuk awal bulan... Kalau tak boleh tahan sesak juga la..

Apa pun segalanya rezeki dari Allah.. Syukur seadanya... 


7 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

  1. allhamdulillah... gaji sy awal sehari dr gaji ni...

    BalasPadam
  2. kan maknanya esok dah 3 minggu kita di tahun 2016..

    BalasPadam
  3. Salam Maria,

    Gaji saya yang bekerja dengan syarikat swasta ni memang fixed setiap 25hb tapi itulah, boleh pulak bank ikut suka bila nak clearkan cheque kita. Baik-baik 25hb terus jadi 30hb sejak tahun lepas!

    BalasPadam
  4. Nasib baik tak ada gaji yang masuk awal2 bulan..

    BalasPadam
  5. Senang nk rujuk bila ada jadual gini..

    BalasPadam
  6. bagus ada jadual gaji mudah untuk merancang sesuatu

    BalasPadam

Catat Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Terbaru Lebih lama