Berkawan di alam maya ni... Banyak juga cabarannya...

Antaranya salah faham... Sentap menyentap..

Jadi untuk jaga hati dan mata sendiri.. Baik Unfollow atau Unfriend je... Hati sendiri pun kena jaga juga kan...

Bukan niat nak putus silaturrahim... Tapi lebih baik dari seksa hati sendiri.. 


6 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

  1. Kathy pun lbh suka unfriend dan unfollow kalau dah rasa annoyed dengan seseorang. Drpd memendam rs meluat dan mnyampah dan buat dosa kering mngumpat elok unfollow dan unfriend je.

    BalasPadam
  2. salam kak, tak semua orang faham niat kita kan, tapi tak salah kalau Allah redha. nak menjaga kan

    BalasPadam
  3. Iya drpd sakit hati baik block hbs crita kan

    BalasPadam
  4. He he heee.... betul tu, saya pun tak kisah kalo ada yang nak unfriend saya.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Terbaru Lebih lama