19 November 2015

Ulasan Guru Kelas Dalam SAPS!!!

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)

Ulasan Guru Kelas Dalam SAPS!!! | Tugasan akhir tahun guru kelas... Siap periksaan... Maka kena la cetak slip peperiksaan... Sekarang ni semua online je... Takde dah buku keputusan peperiksaan macam dulu... Jadi, cikgu kena key in markah online... Siap semua kena masukkan kehadiran penuh dan juga ulasan guru kelas.. Jika dulu dalam buku secara manual kan.. Kini online aje..


MF selesai siapkan ulasan guru... MF cari kat internet dan ada yang olah ayat sendiri... Kat bawah ni MF kongsikan beberapa ulasan guru kelas untuk diisi dalam SAPS. Pilih lah yang mana sesuai dengan pencapaian pelajar.
=============================

Ulasan Guru Kelas Dalam SAPS!!!


Tahniah atas kejayaan anda yang cemerlang.  Teruskan berusaha untuk  kejayaan lebih cemerlang untuk masa depan yang gemilang.


Sekalung tahniah atas kejayaan anda. Teruskan usaha dengan lebih gigih untuk kejayaan lebih baik.



Prestasi anda memberangsangkan. Usaha lagi untuk kejayaan yang lebih cemerlang.



Pencapaian anda pada tahap yang memuaskan. Berikan lebih tumpuan kepada mata pelajaran tertentu.



Kejayaan tertakluk kepada daya usaha anda. Oleh itu tingkatkan usaha anda untuk kejayaan yang lebih baik daripada hari ini.



Usaha anda telah menunjukkan hasil yang agak baik. Gandakan usaha anda untuk mencapai kejayaan yang  lebih baik.



Tingkatkan usaha anda. Anda pasti akan berjaya dengan lebih baik daripada hari ini ………….



Hargailah masa dan tingkatkan usaha anda.



Pencapaian masih lemah. Tingkatkan usaha dan ubah sikap demi masa depan anda.



Hargailah masa dan buangkan sikap kerap ponteng kelas.Pencapaian memuaskan. Teruskan usaha anda. Anda pasti berjaya.



Berusaha dengan lebih gigih untuk berjaya.



Pencapaian agak lemah. Perlu lebih banyak mengulangkaji pelajaran.



Jangan jadikan kekurangan sebagai beban, itu hanya akan membuatmu sulit untuk berlari mengejar impianmu



Anda seorang yang berpotensi untuk berjaya. Tingkatkan keyakinan anda dan berikan sepenuhnya tumpuan ketika belajar.



Hidup adalah satu kesilapan yang berterusan di mana kita belajar untuk menjadi sempurna.



Tanamkan minat sentiasa mahu belajar dan teruskan usaha.



Kebolehan anda boleh digilap lagi. Teruskan usaha anda untuk lebih berjaya.



Kegagalan hanyalah satu peluang untuk anda mencuba lagi untuk berjaya.



Seorang yang tekun dan berkeupayaan menyiapkan tugasan yang diberi dengan baik. Mampu menguasai dan  memahami apa yang diajar oleh guru dengan   baik dan berfokus. Berpotensi tinggi untuk lebih cemerlang. Tingkatkan usaha anda



Bertanggungjawab dalam melaksanakan tugasan yang diberikan.



Anda mesti mempunyai motivasi yang tinggi dan minat terhadap pengajaran dan pembelajaran di  dalam kelas. Anda mampu mencapai lebih kecemerlangan dengan bersikap proaktif di dalam kelas.



KEHADIRAN



Anda sungguh bersemangat kerana kehadiran yang penuh dapat membantu ke arah kemerlangan dalam pelajaran



Pelajar ini telah menunjukkan kehadiran 100%.



Tahniah. Teruskan usaha ini Tahniah kerana lulus bagi semua mata pelajaran .



Anda pasti berjaya jika mempunyai komitmen yang tinggi dalam pelajaran. Tingkatkan usaha  bagi  mata pelajaran Matematik, Matematik Tambahan, Sejarah dan Pendidikan Jasmani dan  Kesihatan.



Tahniah kerana lulus bagi semua mata pelajaran. Kehadiran anda ke sekolah agak baik. Anda mempunyai motivasi yang tinggi dan minat terhadap pengajaran dan pembelajaran di dalam kelas. Anda mampu mencapai lebih kecemerlangan dengan bersikap proaktif di dalam kelas. 


=====================

Moga bermanfaat dan bantu cikgu-cikgu siapkan pelaporan peperiksaan dengan lebih mudah dan cepat... 
Previous Post
Next Post
Related Posts

6 ulasan:

  1. macam guru besar tgh berucap..haha..

    BalasPadam
  2. byk keje cikgu ekk zaman skang.
    sabo aje la ye maria :)
    jadik cikgu ni byk pahala. mendidik anak-anak.
    aida dulu apply kpli, tak dpt ha ha ha ha :)

    BalasPadam
  3. terima kasih, banyak membantu

    BalasPadam
  4. Terima kasih. saya copy ye... hehe

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^