Friday, 14 August 2015

Kebaikan Perut Buncit Suami!

Sweet dan comel tengok kartun tu...
Hehe...

Buncit tu indah bagi lelaki berkahwin...

Ada isteri dan wanita suka lelaki buncit, dan tak semua wanita suka lelaki sado tau!

Ada kebaikan buncit bagi suami...
Antaranya, tempat letak dan dukung anak... Dukung anak tak mudah nak jatuh... Hehe...
Selain daripada itu, macam gambar kat atas tu la... Jadi bantal buat isteri masa menonton tv... Kan sweet tu.. Hehe

Lelaki buncit, nampak pesonanya... Pesona lelaki berkahwin kerana kebanyakan lelaki buncit lepas berkahwin... Hehe...

Jadi, lelaki jangan risau kalau buncit lepas kahwin ye... Sebab ada keindahan dan keistimewaannya... Hehe...

Buncit tu comel dan seksi... Hehe... 


5 comments:

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^