Sunday, 19 July 2015

Teman Perjalanan Jauh!

Teman di kala perjalanan jauh...
Mesti ada kudapan..
Buat penghilang rasa bosan dan mengantuk...

Walaupun tak memandu...
Tapi teman kepada pemandu pun tak boleh nak tido... Nanti pemandu mengantuk...
Jadi, satu kemestian adanya teman di kala perjalanan jauh... Antaranya.. Kacang Pitachios... Dan gula-gula... Tapi kalau dah mengantuk..  Teman pun dah tak jalan melainkan tido je kan...


2 comments:

  1. betul tu kak, saya jugak sama je...kena ada benda untuk di kunyah dalam kereta

    ReplyDelete
  2. teman perjalanan saya keropok & asam.. Kalau kacang rasa haus nak teguk air banyak2

    ReplyDelete

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^