Sunday, 5 July 2015

AWAS! Penunggu Kasut Di Musim Panas!!!

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)

Musim panas melanda Malaysia.Tapi tak hairan sebab Ramadhan kan maksud panas terik... Cuma, panas macam ni, ada penunggu tak diundang musim panas ni.. Kalau tak caya, Jom tengok gambar ni:























Jadi, kasut yang tinggal kat luar tu tengok-tengok sebelum pakai ya... 
Bahaya penunggu ni... Jangan main-main... 


Tapi jangan marah dia, dia nak tumpang berteduh je tu... hehe... 

6 comments:

  1. Assalamualaikum . Ya Allah , kak maria pun kena jugak ke ?? Rumah wani baru-ii nie pun ada , dalam rumah pula tu dekat dalam kotak , depan sliding door . Kitaorang keluarkan kotak tu guna batang mop , hehe . Nasib ular tu keluar sendiri masuk dalam longkang .

    ReplyDelete
  2. Huuu takutnya kalau masukkan kaki bila tak perasan

    ReplyDelete
  3. Sentiasa berhati-hati dan ambil langkah berjaga-jaga
    ngeri ooo sekali masuk kaki ada makhluk lain dalam kasut

    ReplyDelete

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^