Wednesday, 10 June 2015

WW | KAWAN KE BINI???

Kawan ke bini???
Khas buat lelaki yang selalu lepak dengan kengkawan sampai ke tengah malam... Nak lepak bawa la bini sekali... Kalau bini tak nak ikut...tak payah keluar lepak lah!!!

2 comments:

  1. buat pengetahuan maria, asben aida x suka lepak sgt.
    sebab penat keje. sesekali tu ok la...
    dia lebih suka terperap kat umah dgn anak2.
    jiran2 tetangga aida (lelaki la) selalu kutuk asben aida.
    diorang panggil aida queen control ha ha ha...
    asben aida x kisah. aida pun x kisah :)

    ReplyDelete
  2. Macam saya pula lain. Boleh dikatakan 90% masa bersama family dan selebihnya adalah bersama rakan-rakan. Saya ambil contoh, jika 1 family keluar, kemudian berlaku masalah yang tidak di ingini, macam kereta rosak kat tempat yang jauh dari orang. Family pulak nun jauh kat mana-mana, rakan-rakanlah yang akan datang membantu. Jadi, perlu juga masa dengan rakan-rakan, tapi tidaklah semua masa itu diberikan kepada mereka. Itu pendapat saya.

    ReplyDelete

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^