Sunday, 3 May 2015

MPV Perodua Viva!

MPV Perodua Viva! | Perodua viva bertukar jadi MPV... Ginilah kereta kecik bila nak dibesarkan... Lipat seat belakang dan hampar toto... Sendal bantal keliling... Maka, jadilah MPV yang luas... Hehe...

Anak dah dua, MPV tu satu keperluan bila nak travel jauh... Tapi tak mampu nak beli lagi... De Perdana tapi bawa juga Viva... Nak jimat punya pasal kan... Hehe...

Tapi syukur dah yang ni pun... Selesa anak-anak tido... Hehe... Siap main lagi... Lena tido... Hehe... Rasa mak bapak pun nak join sekali.. Tapi sapa pula nak memandunya...

Perodua Viva ni memang serba guna macam MPV... Sebab dengan kereta nilah angkut Peti sejuk dan perabot masa pindah dari kuarters di Kem Bentong Pahang ke KL masa memula nak mulakan kehidupan di KL dulu... Banyak jasa viva ni... Walaupun kereta kecil tapi besar jasa dan manfaatnya pada kami sekeluarga...


No comments:

Post a Comment

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^