DIA Bekerja Hingga Ke Titisan Darah Terakhir!!!

Badanku panjang, mataku tajam... Darahku biru... Aku diperlukan oleh semua orang...terutama guru dan pelajar... Aku berbakti dan aku sentiasa menari di atas kertas putih... Aku bekerja tanpa jemu dan setia sehingga ke titisan darah terakhir... Itulah riwayat hidupku... Sebatang pen biru...

Teringat karangan berbentuk biografi camni yang pernah belajar masa sekolah dulu... Syok kan buat karangan camni... Bermonolog sendiri...

Itulah pen pertama yang MF guna hingga habis... Susah MF guna pen sampai habis dakwat... Sering tukar-tukar pen... Tapi kali ni habis pula... Sebab nilah pen yang paling MF suka guna...

Pen jenama G'Soft REMAJA ni selesa menulis... Matanya bersaiz 0.5 tapi tak halus mana... Selesa menulis dengan tulisan jawi atau rumi... Dengan tempat pemegangnya diperbuat dari getah yang lembut...dan sesuai untuk orang yang tangan cepat berpeluh...

Best pen ni.. Mujur beli tiga.. Ada lagi dua sebagai stok... Nanti kena cari lain... Ingat nak cari warna hitam dan merah pula...

Bila jumpa yang selesa... Yang lain memang tak dipandang sangat dah... Sorry ye pen lain.. Tapi kamu tetap ku bawa ke mana-mana sebagai peneman pen G'Soft yang ada...

Terima kasih G'Soft kerana berbakti hingga ke titisan yang terakhir...


Post a Comment

6 Comments

  1. Yup..seronok bila dpt wat karangan cam2..Kenangan zaman sekolah..

    ReplyDelete
  2. takde dia memang susahlah nak buat kerja kan..memang selalu guna sampai ke titisan terakhir..jasa sebatang pen untuk cikgu :)

    ReplyDelete
  3. Saya tak pernah merasa mcm tu.. selalunya sebelum dakwat habis.. samaada pen hilang atau rosak huhu

    ReplyDelete
  4. Sep sikit! Cn pun suka pen ni, mmg selesa

    ReplyDelete
  5. wow.. pen itu dah banyak berjasa..

    ReplyDelete
  6. Zarith tak pernah guna sampai habis, dah hilang huhu

    ReplyDelete

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^