Kisah pasai anak jap la... Lama tak kisah pasai anak kat sini... Hehe...

Si anak solehah kedua... Buat pasai di tengah malam... Ajak berjalan-jalan... Muhahaha... Memula si abinya bawa juga la round nek moto.... Tapi tetap ditahan mata... Ni si uminya pula bawa tido dalam kereta...

Hadoii... Bila anak pandai tahan mata..  Memang parah la mata kita juga... Bertahan je la... Memang layankan aje la... Cuma dia tak menangis je... Tapi terlebih aktif...

Adik oh adik... Jom la tido... Kira nak jalan je kejenya... Jenuh la nak melayan... Geram tapi tak boleh nak marah sebab dia pandai buat muka menggoda... Geram je... Habis sangat kena gigit je pipi dia tu... Eee.... Adik oh adik...


4 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

  1. heheheh sesekali nk bermanja kan....

    BalasPadam
  2. sesekali nak bermanja la tu...kekadang perangai anak ni boleh buat kita ketawa je kan...

    BalasPadam
  3. Singgah pagi...
    Tapi kan akk..nieyl ade member..anak die jenis klu tak bawak ronda naik moto malam²..dia tak boleh tidur...

    BalasPadam
  4. samalah dengan aisyah anak dara saya. suka betul berjalan. kadang tengah malam ajak berjalan. tapi tak penah lagi buat macam cikgu ni. dah beso sikit ni, senang sikit nak pujuk =)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Terbaru Lebih lama