16 April 2015

Hadiah Kejutan Dari Shokubutsu!


Ada saja cenderahati dan buah tangan dari Southern Lion ni...

Pernah berangan... Best kalau dalam handbang ada cecair sabun pek kecil... Senang nak bawa bila ke mana-mana tandas yang tak sedia sabun...

Macam tahu-tahu je... Sekali minggu lepas dapat sabun kecil ni dari Shokubutsu...

Suka sangat... Shower foam ni...boleh bawa ke mana saja dalam handbag MF... Yang pasti...baunya sangat wangi dan lembut jeerrrr...

Terima kasih Shokubutsu...
Terima kasih Southern Lion...

Ikuti kisah dan pengalaman MF bersama Shokubutsu DI SINI dan SINI.

7 ulasan:

  1. kitee pon dah dapat. mintak sample juga haritu. dah habis guna pun. hehh
    wangi sangat2... bau green tea yang nyaman ^^

    BalasPadam
  2. suka jugak bau yang pink ni...

    ladies gitu

    BalasPadam
  3. Waaa untung lah badan..hehe

    BalasPadam
  4. Ahamdulillah rezeki tu kak..tahniah!

    BalasPadam
  5. suka haruman Shokubutsu ni.... Tahniah sis...

    BalasPadam
  6. bestnyer rezeki tue..kalau ada byk koleksi boleh anjurkan GA

    BalasPadam
  7. bestnya dapat FREE hehee..memang best bau sabun ni..

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^