GprlGfG6Gpr8TSG8Gfd9GUY7TY==

Earn More with Shopback Malaysia!

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)

There is a saying ‘City girls go for online shopping’. Tidak keterlaluan untuk mengatakan bahawa online shopping kini merupakan kaedah paling mudah untuk melakukan sebarang urusan jual beli. Malah, untuk membeli keperluan asas juga kini boleh dilakukan secara online!


So, are you a Shopaholic? Berapa kerapkah anda berbelanja dalam sebulan? Atau seminggu? Jika anda kerap berbelanja secara online dan memang gila online shopping, Shopback Malaysia (https://www.shopback.my/) is definitely your best online shopping platform! Berbeza dengan online stores yang lain, syarikat yang berasal dari Amerika ini merupakan sebuah affiliated platform yang membawakan anda puluhan online stores yang cukup terkenal di rantau Asia seperti ZALORA, ZALORA, BOOKING.COM dan banyak lagi.


So kenapa anda harus membuat pembelian online di Shopback? Ini kerana, Shopback Malaysia merupakan online portal yang memberikan anda cashback ke atas setiap pembelian. Dengan hanya mendaftar bersama Shopback, terima cashback pertama anda yang bernila $5 dan teruskan pembelian anda.

Hanya klik pada mana-mana online stores kegemaran anda dan buat pembelian seperti biasa. Selepas anda selesai membuat pembayaran, cashback akan dikreditkan ke dalam akaun Shopback anda! Menarik bukan? Anda bukan hanya boleh memiliki barangan yang anda ingini dengan mudah, malah mendapat pulangan semula wang anda!


But how? Well, Shopback menerima komisyen pada setiap pembelian anda di affiliated partner dan komisyen tersebut kemudian diagihkan untuk pihak Shopback serta sebahagian lagi dikongsikan untuk anda. Jadi, tunggu apa lagi? Let’s earn more with Shopback Malaysia today and find all promotions here!

7Ulasan

Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^
P/s: KOMEN YANG MENGANDUNGI LINK/URL AKTIF TIDAK AKAN DIAPPROVE. TQ