بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 


Pernah tegur anak murid yang buat sanggul tinggi camni... Tapi dia balas..tak reti nak buat sebab rambut dia panjang dan lebat katanya... Tapi sebenarnya boleh je rendahkan... cuma, kurang selesa sebab gulungan rambut ada di belakang tengkuk...

Biar tak selesa sikit di dunia, asalkan tak seksa di akhirat... 

Renungkanlah... dan berubah dan perbaiki diri... 

10 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

  1. SETUJU AKK.. mmg kna tegur...dah sememangnya tak boleh kn..

    BalasPadam
  2. CT rasalah mmg sape yg rambut panjang ske ikat tinggi.. yang rambut pendek slalunya tak kisah.. tapi pape pun dah suruhannya jangan ditinggi2kan.. jadi janganlah ye..

    BalasPadam
  3. Buat je kat tengah-tengah. Aina selalu buat camtu, selesa dan takde lah tinggi sangat. :)

    BalasPadam
  4. mama sendiri pun tak berapa berkenan dengan memakai sanggul tinggi. Tahu perkara ni jika dibuat berdosa.. bukannya lawa pun berbonggol macam tu.. hodoh sangat rupanya

    BalasPadam
  5. a'a mmg xselesa tapi kena gak rendahkan sanggul

    dah masuk hari ke 9 tahun baru.
    selamat tahun baru 2015 :D

    BalasPadam
  6. tak suka la sanggul tinggi tinggi
    pelik je nanti lagi la x selesa.

    BalasPadam
  7. Semoga sentiasa menjadi peringatan buat wanita & juga para suami agar sentiasa mengingati...

    BalasPadam
  8. Kadang-kadang saya yang tak selesa tengok orang pakai sampai berbonggol ni.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Terbaru Lebih lama