بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 


Gaya mengidam dah rupanya... 
Minggu lepas ke kedai kek Pitachios Danau Kota... 

Beli kek untuk birthday mak mentua..sekali masa nak balik tu nampak pula kuih dorayaki...tapi tak beli.. mula la mengidam... haha... 

Tapi tak cakap kat suami pun..dah balik baru cakap.. sekali hari ni..dia keluar ke rumah bos dia... terus pesan suruh beli... 

Bila si suami balik dan bawakan dorayaki.. Memang teruja nak makan...
Rupanya ... memang sedappp... sedappp sangat... lembuttt sangat... orang takde gigi boleh makan... patutla doaremon suka ... hehe... Cream coklat di dalam..menambahkan lagi kelazatan original dorayaki ni... berbaloi dengan harga la rasanya... RM2.90 satu... 

Setakat ni MF pernah lihat kat Pitaschios Danau Kota je la.. tak tahu la cawangan yang lain atau kat kedai lain... Tapi memang sedap la.. adeehh... dah ketagih pula nak makan lagi... sedap dan lembut.. 

Bagi yang rajin, boleh je buat sendiri.. boleh google resepi... tapi MF rajin makan je... hehe... maka beli la senang kan.. hehe... 

Alhamdulillah... lepas rasa mengidam... hehe

8 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

  1. Tak pernah rasa dorayaki T_T huks . teringin ekekeke sedapnyaa nengok dari entry nya. hahah

    http://sarahhijabista.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. Tak pernah rasa..best nye kan dapat rasa makanan kegemaran doraemon

    BalasPadam
  3. ye ke sedap...nak beli jugak la

    BalasPadam
  4. salam hujung minggu sis... nampak sedap... blm pnh makan lagi yang beli kat kedai.. pnh buat tapi tak berapa jadi :)

    BalasPadam
  5. X pernah teringin makan dorayaki

    BalasPadam
  6. hahaha patutula doremon suka..
    doremon ade gigi tak..?

    BalasPadam
  7. mmg sedap ! pernah beli dekat jusco bukit tinggi, adik yang kenalkan ;)

    BalasPadam
  8. hehe...mengidam? lain aje tu bunyinya =)
    saya pernah makan, tapi tak kena pada tekak pula

    BalasPadam

Catat Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Terbaru Lebih lama