Sumber: fb

Sungguh terkejut dan mengucap panjang bila ada kes macam ni... 
Jumpa kat facebook la... katanya, bukan kartun ni aje, jenama Barbie dan segala macam kartun yang menarik, ada dijual dan dijadikan telekung kanak-kanak... 

Kes mempersendakan agama... 
Agak-agaklah nak tarik minat untuk bersolat pun... 
Belajor lah halal haram...

Nauzubillah... Speechless... 

9 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

  1. yang menjualnya pon takkan tak faham..hish

    BalasPadam
  2. Nauzubillah! memang tak patut la jual mcm nie.. kot ya pun kartun tue femes jgn la sampai mcmni kan..

    BalasPadam
  3. betul tu... dah banyak sangat jual telekung mcm ni..ada yg jual hello kitty... doraemon..mcm2 lagi... pelik kan

    BalasPadam
  4. Allahu akbar...ini pon nak dijadikan fesyen...cukup2lah dengan yang ada...

    BalasPadam
  5. ni lah dia kalau tak de ilmu..tau nak kejar untung je..last2 terserlah kejahilan nya tu..

    BalasPadam
  6. aduhai!!!
    so far before this aida jumpa tudung barbie.
    aida x berkenan.
    if telekung ni???
    confirm x berkenan jugak la...
    sape la ekk yg mencipta nyer hu hu hu...

    BalasPadam
  7. Kalau nak untung pun agak2 la.. huhuu

    BalasPadam
  8. astaghfirullahalazim. saya boleh terima kalau ada tepek gmbr strawberry sikit. kalau macam ni memang tak boleh terima

    BalasPadam
  9. ada terbaca pasal ni
    emm...kadang tak paham tujuan orang nak melariskan produk
    agak-agaklah kan

    BalasPadam

Catat Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Terbaru Lebih lama