Mata nampak apa yang hati nak tengok.
Kalau hati dah tak suka, mata nampak yang buruk-buruk sahaja,
Kalau hati suka, semuanya indah belaka.

Itulah pandangan dengan mata hati...
Jangan salahkan mata, tapi salahkan hati yang kotor...

Bersihkanlah hati, agar mata tak dipersalahkan... 

Renungkanlah..

7 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

  1. btl kan.... sbb tu org selalu ckp pandanglah ngn mati hati sbb selalunya hati lbh telus dr mata kita nih....

    BalasPadam
  2. sharing is caring... nice :)

    BalasPadam
  3. insya Allah kak...jom kita sama2 bersihkan hati

    BalasPadam
  4. betul tu. semuanya dari hati.

    BalasPadam
  5. senang cerita.. kalau dah benci buatla baik cem mana pun. benci jugak jadinya hahaha

    BalasPadam
  6. betullah kan
    saya setuju sangat dengan kata-kata tu

    BalasPadam

Catat Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Terbaru Lebih lama