Minggu akhir, sibuk dengan tahun depan...
Permulaannya ialah Pendaftaran Tingkatan 1 untuk tahun 2015...

Pendaftaran bermula semalam dan akan berakhir esok...Tapi itu yang buka kaunter dan cikgu ada jaga.. jika selepas esok, ibu bapa yang datang kena berurusan terus di pejabat sekolah...

Cikgu jaga kaunter secara bergilir ikut jadual yang telah diberi..dari pukul 10 pagi hingga 4 petang...
Macam-macam ragam ibu bapa boleh dilihat... 

Ramai juga tahun ni...
Tapi biasanya akan berkurangan bila dah masuk bulan Februari iaitu lepas keputusan masuk asrama penuh keluar...



Nota: Nak tengok ranking nama apa pula yang ramai tahun depan... nama ni bermusim... kalau sekolah rendah boleh la jumpa nama yang unik-unik kan... 

4 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

  1. cikgu cikgi semua tengah sibuklah ni kan?

    BalasPadam
  2. pastinya ibu bapa yang menyibuk..anak-anak kat tepi

    BalasPadam
  3. tingat plak kenangan nak masuk form 1 hahaha.. dpt offer sekolah lain tp p dftr sekolah lain. lepas tu glabah nama x disebut hihihi..

    BalasPadam
  4. hehe...biasa ibubapa yang terlebih excited
    berbanding anak-anak
    teringat masa saya tolong lecturer menguruskan
    pemilihan course dulu
    dahsyat parents zaman sekarang sebenarnya =)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Terbaru Lebih lama