Hari ni dah masuk minggu terakhir sebelum bermulanya cuti semester akhir persekolahan bagi sesi 2014... Kejap betul masa berlalu... tak terasa sangat rasanya kan... 

Tahun ni, aku cuti tiga bulan sebab cuti bersalin, jadi rasa macam cepat la kot kan... 

Apa-apa pun, minggu-minggu akhir ni, semua cikgu cikgi sibuk menyiapkan dan kemaskini apa-apa kerja yang belum sempurna... siapkan sebelum cuti...baru lah boleh cuti... kalau tak siap memang tak senang nak cuti... 

Harap minggu ni sempat siapkan kerja-kerja yang tertangguh... dan kemas kini apa-apa yang patut... 

8 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

  1. Cui sekolah ye..Anak saya ni mesti buat perangai la cuti sekolah ni..dia tak suka cuti..suka dok kat sekolah je..

    BalasPadam
  2. tak sabar nk balik kg.,.horeyyyy

    BalasPadam
  3. Tak sabar budak2 nk cuti sekolah

    BalasPadam
  4. Mggu kritikal menyiapkn pelbagai keje..dh la cn jg spm..mmg berkejar

    BalasPadam
  5. Yeyyy dah nak cuti sekolah laaaa..Tak sabarnyerr nak bercuti ..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Terbaru Lebih lama