GprlGfG6Gpr8TSG8Gfd9GUY7TY==

MyCyberSale: Tawaran Diskaun Sehingga 90%


Semalam dapat SMS dari celcom pasal MyCyberSale... Mula aku tak kisah.. Tapi selepas terperasan ada satu butik online buat tawaran dan jualan murah melalui #MYCyberSALE ni...


Apa itu #MYCyberSALE???
Perbadanan Pembangunan Multimedia (MDeC) melalui inisiatif Digital Malaysia hari ini mengumumkan #MYCyberSALE, jualan dalam talian yang diterajui oleh Kerajaan yang pertama di dunia.

#MYCyberSALE Akan menyaksikan penyertaan 4,500 peniaga yang memaparkan lebih daripada 225,000 tawaran dalam talian, menawarkan sehingga 90% diskaun dari September 29, 2014 hingga 1 Oktober 2014 ini acara terbesar jualan dalam talian di Malaysia akan termasuk sejumlah 250 e-pasaran termasuk peruncit dalam talian tempatan dan luar negara yang terkemuka.

#MYCyberSALE Juga digalakkan oleh rakan-rakan premiumnya Astro Radio, CIMB, Golden Screen Cinemas (GSC), LINE, Pos Malaysia dan Telekom Malaysia (TM), dan disokong oleh PIKOM dan Persatuan E-dagang Malaysia.

Kempen #MYCyberSALE adalah satu inisiatif untuk memanfaatkan jumlah yang semakin meningkat di Malaysia pengguna Internet yang kini berjumlah 19.8 juta, mewakili 66% daripada penduduk dan juga penerimaan peningkatan peranti pintar dalam kalangan pengguna tempatan. 

Di peringkat global, e-dagang berkembang lebih cepat daripada jualan di batu bata-dan-mortar kedai-kedai sebagai pembeli mendapatkan harga yang rendah, kemudahan, penghantaran cepat dan pilihan yang lebih luas produk dan perkhidmatan.

Jualan dalam talian ini disahkan dan dikawal oleh Kementerian dan pengawal selia seperti Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK) yang menyelia Akta e-dagang, peraturan dan pembeli perlindungan keseluruhan; Suruhanjaya Malaysia Komunikasi dan Multimedia (SKMM), yang menyelia seluruh peraturan komunikasi dan multimedia; SMECorp yang mengawal penyertaan PKS di Malaysia; dan CyberSecurity Malaysia yang menyelia e-dagang dan ruang siber keselamatan, tatakelakuan dan amanah.

Sumber: www.mycybersale.com dan ditranslate menggunakan Google Translator.

Tawaran ni selama tiga hari je... Bermula semalam dan akan berakhir esok... Memang banyak juga company terkenal yang join #MYCyberSALE ni... Belum sempat nak cuci mata ni... Teringin juga nak menyopping sekali sekala... Memang tawaran hebat untuk yang suka shopping online... Memang murah la... Dah la mudah kan.. Tak payah penat nak pergi shopping compleks kan... Ingat nak grab la something yang murah untuk tawaran ni... Tapi tak tahu la apa lagi.. 

7Ulasan

Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^
P/s: KOMEN YANG MENGANDUNGI LINK/URL AKTIF TIDAK AKAN DIAPPROVE. TQ