21 September 2014

Blog Dah Kena Obesiti!

Terasa blog ku dah berat...
Maka, hari ni mula timbang dia pula... 

Hah!, kan betull... bukan berat je dah tahap Obesiti dah ni.... 


Memang tahap teruk dah obesiti nih.. 
Kena masuk kursus BMI dah ni...

Memang mood tengah fikir nak modified blog pula dah.. 
cuma tengah cari masa yang sesuai je ni... 

Memang habis-habisan aku akan kuruskan blog nanti...
Nak kena bagi slim balik.. 


nota:
Blog bukan main senang naik beratnya, bagi "makan" banyak sikit, gemuklah dia, tapi tuan blog makan banyak mana pun tak gemuk-gemuk juga... 

12 ulasan:

  1. hahahaha.... sama dengan sha, makanlah banyak mana, tetap tak gemuk.... opsss ! semoga blog berjaya kurus lah ya... guna diet atkins ! *tetibe*

    BalasPadam
  2. hohoho... kena kuruskan balik ni.. hihi...

    BalasPadam
  3. huhu.. blog pun ada beratnya ye.. good luck slimkan dia blik! :D Han Woo Hwan's Blog

    BalasPadam
  4. Buang widget2 yang tak perlu je..mesti dia kurus balik nanti..ehheh

    BalasPadam
  5. Blog kena dietlah lepas ni huhu.. :D

    BalasPadam
  6. untunglah tuan blog susah gemuk
    saya ni mudah juga naiknya =)

    BalasPadam
  7. Huhuhu blog ksk lya pon terlebih makan jugak huhuhu

    BalasPadam
  8. blog fiza pun kena kurangkan obes jugak ni..

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^