Monday, 2 December 2013

Filem Ular akan datang 5 Disember 2013

Tadi masa dok layan tv dengan Faiqah... tertengok satu filem baru yang akan ditayangkan 5 Disember 2013... Tajuk filem "Ular"... 

Tengok promo je buat aku teruja nak tengok.. ea lah filem pasal binatang memang menarik perhatian ku untuk tonton... macam best je.. filem pertama di Malaysia yg berkisar pasal binatang reptilia yang ganas ni.. cuma aku rasa takdelah setanding citer Anaconda kan.... tak yah la nak banding filem kita dengan negara luar sebab jauh beza nya.. tapi dari promo tu nampak best dan menggerunkan... 


Ni pula antara Sinopsis filem ni:

Ular mengisahkan Myra (Lisa Surihani) seorang wartawan jenayah yang digantung kerja telah diarahkan untuk membuat liputan di sebuah pusat peranginan di sebuah pulau. Myra yang ditemani jurukameranya, Remy (Yusry) tidak pernah menyangka tugasannya kali ini bukanlah satu tugasan biasa apabila percutian hebat yang dimenangi oleh 10 orang pemenang cabutan bertuah bertukar menjadi sebuah mimpi ngeri yang tidak terduga.

Segalanya bermula apabila ada di antara tetamu pusat peranginan itu dengan beraninya telah menyelinap masuk ke dalam hutan yang telah dipagari dengan pagar elektrik. Rambo yang panic setelah menyedari hal tersebut segera mendapatkan Encik Aziz, pemilik pusat peranginan tersebut. Ia secara tidak langsung telah menimbulkan rasa ingin tahu Myra dan Remy untuk merungkai apakah rahsia yang cuba disembunyikan oleh Encik Aziz (Namron) di sebalik kewujudan pusat peranginan tersebut.

Berjayakah Myra mencungkil rahsia di sebalik pusat peranginan tersebut? Dan apakah yang akan berlaku kepada mereka setelah menyedari mereka sebenarnya terperangkap di sebuah pulau yang dipenuhi oleh penunggu asal pulau tersebut?

Teruja pula nak tonton filem ni... 5 Disember nanti baru kuar panggung... tak lama dah esok lusa je.. 
Bagi yang berkesempatan dan sukakan filem misteri dan penyiasatan mungkin sesuai dan boleh tonton nanti... Best ke tidak tak tahu la... nanti kita tengok la gane komen penonton... 

12 comments:

  1. ayoooo berani ko dik oiiii ngn ngandung2 nencok cite ular2 gini... akak yg tak ngandung pun serem geli geleman nengok ular wei.... nengok cite anaconda pun sambil tutup2 muke ngn bantal tau dek kerani ngeri n geli

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. tak tengok lagi pun kak.. tggu panggung free kt youtube kot.. hehe

      Delete
  2. Geli ngan ular,tp mesti best cite niekan.

    ReplyDelete
  3. hihih..selamat menonton
    akak kalau bg tiket free pon xakan g tgk...geli

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha... sy geli gak.. tpi klu dok depn mata betui la..

      Delete
  4. aiza geli dan takut dengan ular.. macam anaconda saiznya.. hehe..

    ReplyDelete
  5. suka gak tengok lakonan Lisa Surihani ...ngan Yusri pulak tu sure best!

    ReplyDelete
  6. wahh excited nak tengok nie ^_^ mensti ada kelainananya tersendiri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan.. Tgk la.. Pastu review tgk cmne.. Ok tak..

      Delete

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^