Tuesday, 29 October 2013

Kesan Penyakit Melalui Tapak Kaki

Sapa pernah g Spa Refleksiologi...
sebenarnya ilmu ni.. mak daku dah turunkan pun...

Jika sakit perut atau tak sedap perut.. jangan urut atau buh minyak di perut,  tapi buh kat kaki dan urut kat tapak kaki...

Ilmu ni dah lama... tapi orang baru nak rungkaikan...

Jom kita sihatkan badan dengan refleksiologi ..

Selalu2 lah urut tapak kaki bior cergas sikit badan kan... kalaau petua mak aku lagi... waktu berpntang tu selalu urut tapak kaki dan tungku bahagian tapak kaki... nanti terasa segar sampai ke dalam....

jom refleksiologi... ^_^

sumber pic: fb

Published with Blogger-droid v2.0.10

3 comments:

  1. refleksiologi ni mmg bagus kan. rasa ringan je badan lepas buat

    ReplyDelete
  2. kita teringin sangat nak buat reflexology ni..tapi kita geli kalau orang urut kaki kita..tulah masalahnya..

    ReplyDelete

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^