GprlGfG6Gpr8TSG8Gfd9GUY7TY==

6 Jam ratap mayat bapa

Miri: Tidak mengerti apa sebenarnya yang berlaku menyebabkan seorang kanak-kanak lelaki berusia tiga tahun menangis lebih enam jam sambil mendakap jenazah bapanya yang terbunuh dalam kemalangan jalan raya.

Keadaan jalan yang sunyi ditambah dengan hujan lebat membuatkan tiada sesiapa yang menyedari kemalangan itu sehinggalah beberapa pengguna jalan raya curiga melihat sebuah motosikal tersadai di bahu jalan berhampiran Universiti Curtain di sini, semalam.

Motosikal dinaiki Mohd Amin Abdullah, 28, dan anaknya, Mohd Ariel dipercayai hilang kawalan sebelum terbabas menyebabkan kedua-dua mangsa terpelanting ke bahu jalan dalam kemalangan ketika hujan lebat sekitar jam 12.30 malam.

Difahamkam berlaku ketika Mohd Amin dalam perjalanan menghantar anaknya ke rumah bapanya di Kampung Merikan, Lutong terletak tidak sampai 10 kilometer dari asrama pekerja didiaminya di Senadin, di sini.

Sumber: Harian Metro

Menangis aku baca... Aduh... Mmg hatiku cepat benar terasa bila hal melibatkan kanak2 tak kira la bangsa dan agama pe pun... Memang naluri ibu kot kan... Tak boleh bayangkan 6 jam dia menangis... Huhu... Sob3
.. :'(.. Org xd3 perasaan je tak rasa apa2 bila baca berita macam nih... Huhu... Kanak2 itu suci kan.. Allah akan peliharanya...

8Ulasan

  1. ya allah.. siannya bdk tuh.. kasih ayah eks..

    BalasPadam
  2. ya allah kesiannyee kanak2 malang nie
    bayangkan 6 jam dari 12.30 mlm !
    ya allahhhh ... tgh2 mlm .. maknanya org jumpa dia subuh hari ?
    huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    BalasPadam
  3. sebak juga bila baca berita macam ni. takziah pada keluarga mangsa :(

    BalasPadam
  4. Kesiannya...sedih plak..tak dapat bayangkan..takut budak ni trauma plak..:(

    BalasPadam
  5. Cerita2 mcm ni mmg sedih.. x sanggup nk bayangkan. Kesian..

    BalasPadam

Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^
P/s: KOMEN YANG MENGANDUNGI LINK/URL AKTIF TIDAK AKAN DIAPPROVE. TQ