14 Mei 2013

Asparagus Elak Keguguran


Info baru aku terima.. berita baik nih... Ok, sapa2 tgh prgnant tu, Jom kita amalkan... Lepas ni borong asparagus banyak2 deh... 

14 ulasan:

  1. asparagus masak dengan daging...phew...meletopsss... memang favourite akak pun maria... ^_^

    BalasPadam
  2. petua yg bagus nie..lagipun asparagus sdp dimakan....

    BalasPadam
  3. tq info yg sgt2 bagus ni !

    BalasPadam
  4. wah! banyak khasiat asparagus ni ya?..kena makan lebih skit nti:)

    BalasPadam
  5. mcm mana rasanya ekk..

    BalasPadam
  6. ye ke ..hurmm nanti akk nak try google ;)

    BalasPadam
  7. @Farah Waheda Wahid ea ke kak... meh ler kongsi resepi... :)

    BalasPadam
  8. @NzA sy 1st rasa asparagus ni kat hotel je bila de kursus, nk msak sndiri mcm x reti dan tak tahu resepi...

    BalasPadam
  9. @aTieYusof Family tu la.. x pnh lagi msk sndiri.. nk kna bljr msk gak la pas ni..

    BalasPadam
  10. @KY rasa mcm kacang dan lemak2 sikit...

    BalasPadam
  11. @ieda immi hmm.. gugel kak.. sy smpat share, tpi x smpat nk google tadi... cilok dr fb je info ni tadi.. :)

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^