14 Februari 2013

"CATS FIGHT GIVEAWAY"


Selamat petang... sesaja buka blog, melihat pesanan2 di ruangan chat... owh... aku dapat jemputan utk join GA lagi la... kali ni pasal kucing plak.. hehe.. 

Memula, macam tak berapa nak rajin, tapi disebabkan aku sukakan kucing, suamiku suka kucing dan Faiqah sangat sayangkan kucing, aku join bagi meraikan haiwan kesukaan kami dan juga kesukaan Rasulullah s.a.w dan sahabat Nabi... Abdul Rahman ad-Dussy yang dikenal sebagai Abu Hurairah r.a (Bapa kucing) seorang perawi hadis yg terkenal... Abu Hurairah ialah gelaran Nabi s.a.w yg berikan kerana beliau sgt suka kan kucing... Suka main dengan anak kucing, dia masukkan anak kucing ke dalam lengan jubah yg dipakainya.. ok..itu sejarah sikit pasal tokoh dan haiwan kesayangan Nabi s.a.w dan para sahabat. 

Sebenarnya, kalau nak citer pasal kucing, haisshh.. panjnag tau, tapi aku dah coret entry pasal kucing ni. kucing kesayangan aku... Antara nama kucing kesayangan aku, Koreng, Bekok, Pak Tam, Belang, Oren dan suamiku pun de kucing kesayangan juga antara namanya, compok, comot, hmmm.. pastu dah tak ingat, banyak juga kucing yg suamiku bela masa dia bujang dulu... 

Sifat kesayangan kami kepada kucing, jatuh juga kat putri kami.. Faiqah sangat suka kucing.. kalau nak bagi dia diam, buka dan bgi dia tgk kucing2 di internet... diamlah dia... heehe.. oklah.. jauh plak melalut.. 

Kalau nak baca kisah aku dan kucingku.. Baca kat SINI.. 

OK.. Nak join GA tu, klik je BANNER di atas tu ea... hadiah2 pun menarik... tarikh tutup 10/03/2013... Sesaja join kali ni sebab mana tahu de rezeki kucing... opssss.. hhehe

p/s: ada sekeping je gamabr kenangan aku dgn Pak Tam kesayanganku, tapi tak boleh dipublishkan atas alasan hukum syarak... hee... faham2 lah ea.. 

4 ulasan:

  1. selamat bersegmen dan semoga berjaya yer

    BalasPadam
  2. selamat bersegmen dan all the best...

    BalasPadam
  3. jalan2 sini..
    #9.http://nazwww.blogspot.com/2013/02/cats-fight-giveaway.html

    BalasPadam
  4. datang ronda-ronda dan follow peserta CATS FIGHT GIVEAWAY . Hope semua syarat ditepati dengan jujur and good luck! :)

    http://nikainaa.blogspot.com/2013/02/senarai-peserta-cats-fight-giveaway.html

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^