GprlGfG6Gpr8TSG8Gfd9GUY7TY==

Tips Berinduksi

Taip laju2 sbb nak siap2 g kerja plak ni.. 


Semalam kepenatan balik dari berinduksi.. iaitu kursus wajib bagi cikgu2 yg nak berstatus tetap dalam perkhidmatan.. Alhamdulillah segalanya selesai..

Sebelum pergi kursus mmg semua cikgu2 akan diberi taklimat dan kerja kursus sebulan sebelum kursus.. Kena study dulu sebab last nanti ada exam.. aku???..mmg xde masa lagsung nak baca apa yg diberi.. tugasan pun aku siapkan last minit... bukan tak nak buat, tapi tak de masa..tambah dengan ragam Faiqah yang makin membesar ni.. 

Lagi 2 hari nak pergi baru tugasan siap, dan malamnye baru baca nota2 yg aku dapat dari kawan2 sebelum ni.. Baca sikit2 je.. Sampai sana dengar ceramah je.. Mjur sangat banyak tips2 dan soalan2 spot yg dibincangkan dan diberi oleh pihak urusetia.. memang setia membantu betul..

Alhamdulillah.. apa yg dibincangkan memang masuk exam.. rasa tenang hati sebab dapat jawab.. moga2 dapat full mark..dan lulus dgn jayanya.. 

Untuk kawan2 yang bakal pergi sebelum hujung tahun ni, jangan stress sgt..sbb urusetia akan bantu.. diorg bagitau apa dan yang mana akan biasa masuk exam... tapi wajib lah siapkan tugasan individu tu.. jgn tak siap plak.. 

Moga semuanya berjaya... 

P/s: berdebar tunggu result pertengahan november nanti.. huhu... 

0Ulasan