GuidePedia

0
Sakit itu anugerah
Sakit itu anugerah

Salam semua... Ini entry kedua selepas aku sakit.. Selama 3 hari aku sakit biasa lah, sekali sekala kena juga merasai sakit agar kita tahu ...

Baca Lagi>.

1
Petua Bayi: Hidung Tersumbat
Petua Bayi: Hidung Tersumbat

Salam semua... Di petang yang hening.. aku sorang2 je dok belek keje2 aku sbg guru yg x hbis2 lagi ni.. nama je cuti.. tu la hakikat seorg ...

Baca Lagi>.

0
Lagu Kegemaran Faiqah
Lagu Kegemaran Faiqah

Salam semua.. Tengah-tengah malam gini.. dok sorang-sorang.. hanya bertemankan Faiqah yang telah le...

Baca Lagi>.

0
Setahun Dah Berlalu
Setahun Dah Berlalu

Salam semua…. Sethn dah berlalu.. itulah detik perkahwinan aku yang memakan masa setahun… Semalam...

Baca Lagi>.

0
10 JENIS MAKANAN ANTI-KOLESTEROL
10 JENIS MAKANAN ANTI-KOLESTEROL

ku cedok dr mr.gugel... hihi Berikut ini disenaraikan 10 jenis makanan yang boleh mengurangkan kolestrol. Lepas-lepas ni, bolehlah p...

Baca Lagi>.

0
Anak Susuan
Anak Susuan

Salam semua... Ha.. kisah anak susuan.. kisah yang berlaku siang tadi... Aku dan suamiku menghantar...

Baca Lagi>.

0
Berubah Rupa
Berubah Rupa

salam semua... Blog aku berubah rupa lagi... hahaha.. nilah blog aku yang rasanya, aku tak akan ub...

Baca Lagi>.

0
Kisah Aidil Adha..
Kisah Aidil Adha..

Salam semua... Rasanya tak terlambat lagi aku nak ucapkan salam aidiladha buat sahabt blogger dan ...

Baca Lagi>.

2
Petua: Kelebihan Daun Sirih
Petua: Kelebihan Daun Sirih

Salam semua... Bila mood nk mencoret datang.. aku coretkan aje... Kali ni aku nk kisahkan tentang p...

Baca Lagi>.

1
Musibah Aidiladha
Musibah Aidiladha

Salam semua... Pagi ni, aku tak mampu nak cerita yang ceria2.. sbbnya hatiku tengah sedih... Sanga...

Baca Lagi>.

0
2 Bulan dah saya....
2 Bulan dah saya....

Salam semua... Mata tengah mengantuk, tapi memikirkan blog x terupdate maka merjinkan diri update b...

Baca Lagi>.
 
 
Top